slide show

Uppdatering på stallet och hästarna..

Andrea

Har du någon mail (-: vad roligt att du kommer ha en serier i min häst. Vad handlar den om ponny som bockar och ser rädd ut .

Svar: Hej! Jag hoppas att mina svar kommit fram =) Den serien kommer snart att finnas på Internet.
Myran

2017-01-19 | 12:19:01
Andrea

Jag måste bara ha svar på serierna du gjorde vad handlar den seriern om som är överst den häst som ser lite ut som en islandshäst och stegrar med ryttaren den seiern ser spänande ut och när du skrivit i ett annat inlägg om att den hästen öde bygger på verklighet vill jsg verkligen att den kommer med i min häst . Hopppas du har mail . Har du haft någon serier med i min häst hoppas verkligen på svar för du ritar så bra (-:

Svar: Hej! Jag hoppas att mina svar kommit fram =) Den serien kommer snart att finnas på Internet.
Myran

2017-01-19 | 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0