slide show

Dressyrträning och Migrän

Annalena

Kul att du har upptäckt att dressyr är jättekul :) Vi har gjort "din" övning hemma och det har gått så bra. Passar mig och Mellis.Mysigt för Decibel att får äta efter träningen, men matten måste också äta annars blir det inte så bra! Hoppas du mår bättre idag. Kram!

Svar: Vad roligt att den funkar så bra!:D Matte ska börja äta ordentligt igen ;) Tro det eller ej, men jag brukar faktiskt äta riktigt bra. Både frukost och middag. ^^
Myran

2015-09-23 | 06:14:07
Eva Lj

Blir riktigt rädd då jag läser om hur du mår :(
Du MÅSTE vara rädd om dig !!!!!!
Styrkekramar från "svärmor"

Svar: Vad gullig du är <3. Det är ingen fara, jag vet ju varför jag mår som jag mår ;) Det är bara att ändra på och inget farligt. ^^ *Sitter med äggknäcke och jordgubbskräm just nu ;) * Kram! ses på söndag!
Myran

2015-09-23 | 07:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0