slide show

Lyckats hålla planeringen!

Lovisa

Hur gör du när han tvärstannar för att något är läskigt? :) Moonis är nämligen likadan...

Svar: Låter honom titta och ber honom sedan att gå och då har han gjort det. Skulle det bli problem och att han inte alls vill gå åt det hållet får man envisas tills han väljer att gå framåt eller stanna och undersöka igen. =) det är ok, men det är aldrig Ok att fly bort från det. Så jag ser helt enkelt till att inte ge några hjälper som jag sedan "måste" se till att få igenom. Jag väljer noga ut vilka hjälper jag ger men dessa måste jag också följa upp till slut. Så avvägning av hjälper, låta undersöka men inte fly kan man säga ^^
Myran

2015-03-05 | 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0