slide show

Jag efterlyser ett gediget intresse

lotta

Man hade ju mer än gärna varit och kikat på Anders när han jobbar med hästarna på töm, men tyvärr så jobbar ju vi vanligt dödliga ,som inte har sportlov....

Svar: Det har jag full förståelse för ;) Men det var desto fler tomma läktarplatser från sådana som mycket väl var lediga som ändå inte kom. Det är tråkigt tycker jag.
Myran

2015-02-10 | 09:08:00
Anonym

Va tråkigt.. Jag upplever på min ridklubb att det alltid sitter folk på läktaren för att titta och inspireras när det kommer intressanta namn, eller ja bara på de "vanliga" träningarna också... Men det ligger iofs i grannkommunen ;)

Svar: Ja, det är lite tråkigt :/ Det är ju så det ska vara - att man är med oavsett om det "bara" är från backen.
Myran

2015-02-10 | 12:35:46
helena

Jobb jobb jobb å feber feber feber stavas mina ursäkter till frånvaron hela veckan;)
Hoppas du inte helt tappat tron på dina elevers intresse!

Svar: haha, nej då, så fort tappar jag inte tron ;)
Myran


http://liteth.blogspot.com 2015-02-19 | 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0