slide show

Inte tid för sånt här.....

Anonym

Sa läkaren verkligen att du fick tvätta? Jag tror att vila innebär att man tar det lugnt. Lugnt betyder enl. synonymer.se stilla, fridfull, ostörd, stillsam, rofylld, vilsam, bekväm, skön, skyddad, fredad; vindstilla. Misstänker att du inte har riktig koll på det ordet :) Underbart att det trots allt gick så bra :) :) Kram

Svar: Misstänker också att jag undertrycker ordets betydelse, men jag går en mittenväg. Om jag gör lite lagom så är mitt inre fortfarande lugnt och då blir det så mycket vila som krävs förhoppningsvis. Sitter jag helt still så vänder insidan uppochner på mig xD Det var en ganska snäll anonym kommentar annars Annalena ;)
Myran

2015-02-20 | 16:35:11
Annalena

Visst är det kul med anonyma kommentarer men jag tycker nog att man ska stå för sina åsikter :) Det var jag som hade synpunkter på ditt tvättande :)

2015-02-20 | 16:37:58
Eva

Roligt att tvättmaskinen fungerar bra - hoppas att du vilar så att även du kommer att fungera bra i fortsättningen. Håller helt och hållet med Annalena :)
Var rädd om dig - kram !!

Svar: Tvättmaskinen fungerar toppen! =) Tack så hemskt mycket! Kram!
Myran

2015-02-21 | 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0