slide show

Jag vet ju det...

jennifer

Hur vill du att din header ska se ut? typ liknande den du har nu eller något annat? :)

Sv: ja visst är han! han är e: Cyklon ue: Roderik :)

Svar: Jag vill ha en stilren snygg header med lite samma färgskala som nu. Har ingen lust att behöva ändra resten av färgschemat. Jag har dessutom en ny pålle som behöver få lite plats och jag har helt enkelt torka på hur jag ska göra det. Men jag kan skicka lite idéer jag har på hotmail om du kan tänka dig att hjälpa mig =)
Myran

jennifer

oj missade att du hade svarat ovanför haha. Är inte jätte bra på att göra designer, men kan absolut testa göra en om du fortfarande vill. Isånnafall kan du skicka till [email protected] :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0