slide show

Snackar för döva öron

Gabbi

Hej! Vill börja med att säga att du verkar ha ett så himla sunt "häst-tänk" och jag älskar din blogg! har följt dig ganska länge men inte kommit till skott med att säga det! Har du något tips för att våga följa med på uteritter? Eller snarare att bli tuffare på hästryggen vad det än gäller?. Jag ramlade av november-12 o har knappt vågat mig ut sen dess.. Min sköthäst är väldigt skvatträdd och får för sig att vända hemåt och stå på bakbenen när hon tycker det räcker med friluftsliv ;-) mvh Gabbi

Svar: Tack så hemskt mycket! =) Det värmer att höra! Jag kanske kan få till den frågan i ett eget inlägg =) Blir nog lite långt som svar här ;)
Myran

2014-01-02 | 01:23:10
Anonym

0 unika har la med att göra att du marknadsför dig dåligt men det betyder la inte att du kan skita i oss andra som kommer och läser? Eller vill du bra ha mer och mer?? Tråkigt tänkande

Svar: huh? Vad kom det ifrån? :P Med tanke på att du har varit inne idag så borde jag inte ha 0 unika - jag drev med att systemet verkar vara nere.... Lite pinsamt att jag vet vem det är som skriver också även om du står som anonym ;)
Myran

2014-01-02 | 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0