slide show

Jag vill och längtar

Elin

Vi tänker ju verkligen likadant om det här med vikten. Känner igen mig i typ allt du skriver! Jag måste verkligen också ta tag i det. :/

Hejja dig! :) och du är grym om du fixar att inte äta godis på så länge! Det skulle jag aldrig klara :p :) kram

Svar: Det är så svårt och ändå egentligen inte. Att det ska ta så mycket tid av ens liv. Det är ju löjligt egentligen.. Men vi fixar det! :D Du ska inte hänga på godislöftet då ;)
Myran


http://baksaken.blogg.se 2014-01-06 | 07:42:55
Elin

Ja det är ju egentligen väldigt lätt! Men jag måste vara för lat eller nått. :p haha. Och så älskar jag godis.. ;p men ska börja ta tag i träning och mat först. Så får jag försöka sluta med godiset så småningom :) skulle aldrig klara godislöftet.. Har försökt förut ;p

Svar: Hur kommer man in på din blogg?? :P
Myran


http://baksakens.blogg.se 2014-01-06 | 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0