slide show

Jag bojkottar OS!

Elin

Tittar inte alls. Men hade jag gjort det hade det varit för att stötta våra fantastiska svenska atleter. OS brukar i regel alltid ha en väldigt mörk baksida. Både människor och djur får lida för att allt ska se bra ut.
Tycker det är dags för en uppdatering på Maran snart. Är så nyfiken på hur hon utvecklas =)

Svar: Jag tycker ärligt talat att atleterna skulle satt ner foten och visat att det inte var ok att göra så som Ryssland har gjort. Visst är det mycket som mörkas på andra ställen också men så mycket som kommit fram nu -.och så få som gör något för att visa att det inte är ok - är inte ok tycker jag. Får göra en liten update snart då ;)
Myran

2014-02-08 | 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0