slide show

En annorlunda ridskola

Varja

Superbra inlägg!:)

Svar: Tack Varja <3 =)
Myran


http://varjakarin.blogspot.com 2014-08-13 | 11:19:50
Anonym

Det är underbart att läsa dina inlägg. Du är klok, kunnig och engagerad och du står för det du tycker. Det märks i varje stavelse <3. Fantastiska bilder också. Väldigt fin på Daytona - ser ut som om hon är på amerikanska vildhästmarker. Passar hennes namn ;).Bilden på Naxos är också fantastisk. Å Ecila.. Alltid fina bilder som talar till den som tittar.

Svar: Tack så hemskt mycket! Det värmde i hjärtat! =) Vem är det som skriver?
Myran

2014-08-13 | 11:32:44
Lovisa

Det är just därför jag är så otroligt glad att jag hittade till just Tokarp, världens bästa ridskola!! :D

Svar: Vi är glada att du hittade hit också Lovisa <3 Du är guld värd =)
Myran

2014-08-13 | 13:43:21
helena

Ni är fantastiska! Att ni alltid har hästen i första rummet gör att jag väljer er som ridskola. Dom är era vänner och arbetskamrater vilket märks tydligt och ger mycket värme till vistelsen hos er:)

Svar: Tack Helena <3 Det betyder mycket att höra! =)
Myran


http://liteth.blogspot.com 2014-08-15 | 10:34:57
Veronica!

Jag har sålt en häst till er verksamhet och jag vet i min magkänsla vad du menar. Varje häst är en individ lika viktig som eleven, de är vår framtid. Jag har haft ett otal elever som gått på ridskola i många år som inte visste hur en häst går i form, därför uppskattar jag personligen den tid du lägger på våra ungdomars framtid.

Svar: Tack så hemskt mycket! Jag måste bara checka av så att jag kommer ihåg rätt namn (är dålig på det...) Visst var det G-Star som vi fick köpa av dig? =)
Myran

2014-08-17 | 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0