slide show

Nionde dagen!

Johanna

Jag och Sammy promenerar gärna med dig... :)

Svar: (Y)
Myran

2013-09-09 | 23:57:38
Kitty_gullan

Hej, jag vet inte om du vet vad Stallet.se är men det är iaf en hästsida online där man kan göra hästar (virituella) och egna stall och sånt. Det går inte att känna några som helst pengar på sidan eller på att sälja saker på den. Men min fråga lyder; Får man låna hästbilder du har tagit som bilder på sina egna virituella hästar? Om bloggnamnet står på bilden?

Svar: Hej! Superbra att du frågar. Du får använda dem OM du först skickar mail/kontaktar mig och visar vilken bild du vill ta och hur du vill använda dem. Så det gäller från bild till bild =)
Myran

2013-09-10 | 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0