slide show

Rustad för vinter?

Mony

Det finns ett par handskar på gekås hästavdelning som jag har använt mig av i flera år nu. De är utan tvekan de varmaste handskarna jag har haft som fortfarande är såpass smidiga så att man kan rida i dem. Kostar 100kr och brukar hålla 1-2 säsonger om man använder dem några timmar per dag till både stallarbete och ridning :)

Svar: Åh! Måste få tag på ett par sånna. Hur ser de ut??
Myran


http://monyharnesund.blogspot.com 2013-10-30 | 10:11:41
Mony

De är gjorda i skinn och är fleecefodrade, finns i brunt och svart. Jag ska förhoppningsvis dit snart, kan kolla om de finns kvar fortfarande. Sist jag var där var de nämligen slutsålda. Vet tyvärr inte vad det är för märke på dem heller, så de är inte helt enkla att få tag på tyvärr

Svar: Om du ska ner kan inte du köpa med dig ett par extra så får du pengar av mig i sådana fall??? ;) Om du hittar dem...
Myran


http://monyharnesund.blogspot.com 2013-10-30 | 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0