slide show

Bara att sparka igång!

Kristina

Vems krav är det du inte når upp till? Dina eller någon annans? Du kanske ska lägga kraven på hyllan ett tag och bara rida för att det är roligt att rida?

Svar: Mina. Jag vill någonstans... Jag ser bara inte vägen....
Myran

2013-11-28 | 22:28:15
Kristina

En av mina lärare på högskolan startade varje ny kurs med följande dialog:
- Vilken väg ska jag ta?
- Vart ska du nånstans?
- Det vet jag inte.
- Då kan du ta vilken väg som helst.

Det gäller att veta vart man vill men det är inte alltid så lätt det heller ;-)

Svar: Vad jag vill vet jag, riktigt hur jag ska ta mig dit har försvunnit... Men som Ulf sa; sålänge man inte läggar av så kommer vägen tillbaka. Jag får väl tro på honom. =) Men det är så satans svårt att rida! haha xD
Myran

2013-11-28 | 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0