slide show

Startlista och ryttarmeddelande för Dressyrtävlingen 2 Juni 2013

Tina

Blev lite nervös nu.....

Svar: Ingen fara =)
Myran

Cia Andersson

räknar jag ungefär rätt så här.

LC klassen bör starta ungefär 9,30
Jennys 1A start ca 9.37
och andra start. 9.50

LB klassen startar ungefär 10,20

Klar ca 11.00

prisutdelning tar ca 20min

LA startar kl 11.15 -11.20

Alltså kommer jag med Winston redan på morgonen, så får han stå i transporten, eftersom jag inte hinner ut till Sandared och hämta honom. Skulle vara väldigt tacksam om jag fick ha vår transport uppe på er vändplan så att jag har koll på honom i transporten när jag ska hjälpa Jenny.

KRAMAR från oss det ska bli så KUL!

Cia & Winston

2013-06-01 | 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0