slide show

Ibland blir jag trött på.. människor

Anna

Ja, vad ska man säga? Enklast är att inte bry sig om dem.... De får själva vakna ur sin villfarelse. Jag har det urjobbigt med alla goda råd ang unghästen... Råd som jag aldrig efterfrågat... Det är iofs inte av illvilja råden kommer. Men jag har son sagt aldrig efterfrågat dem. Är det helt fel om jag väljer att göra saker i min egen takt? vad jag vill säga är att om du är ödmjuk och förstår att man man inte är expert efter några enstaka tillfällen är du betydligt närmare all kunskap än de som tror sig vara allvetande. :-)

Svar: Sant =) Verkligen sant =) Lite ödmjukhet gör vääääldigt mycket!
Myran


http://obergs.blogg.se 2013-05-18 | 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0