slide show

Focus on NightMare

Lovisa

Det här var kul, tycker du kan göra likande inlägg om fler hästar! ;)

Svar: Det ska jag försöka göra. Har så dåligt minne bara om hur allt började xD haha!
Trinnie


http://llovisallindberg.blogg.se 2013-03-01 | 21:41:21
Elin

Jag hade motsatt problem med henne. För mig var hon rädd!
Knasig häst det där =)
Kommer oxå ihåg kvällen hon åkte... Vart mååånga tårar =(
Saknar henne fortfarande väldigt mycket men jag orkade inte kämpa mer. Och när jag läser hur bra det går med henne så känns det lättare. Det är en för fint ponny för att bara gå och skräpa i en hage!

Svar: Hon är lite knas ja ;) Väldigt speciell helt klart ^^ Ja, usch. Förstår att det var jobbigt när hon åkte.. :/ När kommer du och hälsar på då? =)
Trinnie

2013-03-02 | 09:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0