slide show

Diet?

Madeleine

Heja Myran!!! Det finns ju också 86% choklad att köpa på Willys och även 90%...

Svar: Inte lika gott ;) haha!
Trinnie

2013-03-25 | 11:09:08
Madeleine

Man vänjer sig. När man har detoxat sig från socker så är även 86% choklad gott. Jag vägde mig också i morse (brukar annars väga mig tors/fre) och vägde faktiskt 67kg. Så lite har jag inte vägt sen...? Ett bra tag iaf.
Men jag känner också att jag har svårt att få i mig tillräckligt med mat. Kroppsligt arbete, krävande hobby och sen lite träning på det... Det blir mycket mat.

2013-03-25 | 19:38:47
Tina

Måste bara säga att jag hade ALDRIG gissat att du vägde över 70 kg... Jag tänkte nog runt 60-65...men du ser väldigt smal ut i allafall :)

Svar: Tack Tina <3 Väldigt kul att höra i alla fall ^^
Trinnie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0