slide show

Bakslag... Eller?

amanda

kul att det går bra för dig och Sam!
önskar verkligen att jag kunde se era Ulf träningar...

Svar: Det får du på träningslägret ;)
Trinnie

2013-03-22 | 20:33:53
Anna

Lyssna på dig själv ... Visst ska man ta sig ur sin komfortzoon, men man ska aldrig känna sig rädd, då är man inte riktigt mogen. Låt det hellre gå ett halvår än att du pressar fram någonting som kanske bara blir galet. Vi människor behöver också tid att mogna i vår utveckling för att komma framåt. Jag tvivlar inte för ett ögonblick på att den dagen kommer då säger att det gick som en dans. Lyssna på vad din osäkerhet försöker att säga dig .... Just det- skynda långsamt :-)

Svar: Men när det tar år och år efter det måste man göra ngt... :( Jag måste börja lite på mig själv. Det är inte något som egentligen är för svårt liksom.. Det är bara hjärnan som spelar ett rejält spratt. Måste hitta lite verktyg =)
Trinnie


http://obergs.blogg.se 2013-03-23 | 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0