slide show

Vad gör man...

filippaFilippa

Värt varenda sekund<3

Svar: Eller hur =)
Myran


http://ungponnys.blogg.se 2013-07-18 | 23:09:05
jessica

Håller helt med du =) Till och med jag har lärt mig att saker tar tid, och att man inte kan få allt NU ;-)
Höll ju faktiskt på att sälja Udina för att det kändes helt hopplöst. Och titta på oss nu... Min lilla häst, så duktiga vi blivit =)
Ha de gött!

Svar: Ja precis =)
Myran


http://www.udinaochjag.blogg.se 2013-07-19 | 09:03:20
Elin

Håller med dig till viss del. Men som i mitt fall med just Maran så hade vi gått rakt in i väggen. Det hade säkert gått att läsa så småningom men jag är av den åsikten att man ska ha en bra känsla i magen när man går till stallet ch pysslar med sin häst och som i mitt fall var det inte möjligt =( Vi blev tillslut outhärdliga för varandra. Och så får det inte bli! Hade jag behållt henne hade hon fortfarande skrotat här i hagen! Är glad för att hon hamnade någonstans där det finns möjlighet att ta vara på hennes potential även om stoltheten tog sig en rejäl törn när jag insåg att det var dags att skiljas åt...

Svar: Men det är ju en helt annan sak! Håller med dig men jag pratar om folk som bara ser fel och brister i sina hästar och inte hos sig själva. De väljer tränare efter hur mycket de smörar för dem.. Det finns fler sånna än jag trodde från början... :/att inse att man kanske inte kommer dra rätt med en häst är ju bara så det är ibland =)
Myran

2013-07-20 | 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0