slide show

JAG ÄR SÅÅ GLAD!

Johanna

:D

2013-01-06 | 13:29:06
Nina

Så härligt när man verkligen ser svart på vitt vilken stor utveckling dom gör, längtar lite tills mars då jag har väldigt bra exteriörs bilder. Ska bli roligt att jämföra, hon har ju faktisk växt ur tre sadlar min donna :)...

Bra jobbat! ^^

Svar: Ja eller hur! Speciellt när man själv känner och tycker att det inte gått framåt överhuvudtaget och undrar vad man gör för fel ^^ Då blir man glad ^^
Trinnie


http://undomsdrommar.blogg.se 2013-01-07 | 00:45:43
Nina

Precis, vet inte hur många gånger jag känt att vi bara står och stampar på samma ställe och ingen större utveckling sker. Men när man väl tänker efter så har hon ju utvecklas med stormsteg, sånna här uppenbarelser får en att hålla motivationen uppe och fortsätta kämpa närmare närmare sitt mål och så småning om sätta upp nya högre mål ^^


http://undomsdrommar.blogg.se 2013-01-07 | 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0