slide show

Godnatten på er!

Jessica

Vart är det du läser till massör? Själv gick jag hos Equicare. Jag har en väldigt bra bok om hästens muskler, var dom sitter och vilka sener dom fäster i mm. Om du vill får du gärna låna den.
Ha en fin dag =)

Svar: Jag ska gå på http://www.axelsons.se/hastmassage, det är massa olika kurser så man kan läsa det när det passar en. Väldigt bra =) Jag lånar JÄTTEGÄRNA den boken om jag får! Blir galen om jag inte får veta exakt vart allt sitter :P detsamma! =)
Trinnie

2013-01-16 | 13:37:32
Jessica

Då tar jag med den på måndag när E velyn ska rida. Ja mycket tragglande med muskler och latinska ord blir det =). Men det är roligt! Lycka till =)

2013-01-16 | 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0