slide show

Anledningen till att jag läser bloggar...

Petra

Bra fråga! Jag måste medge att jag har de naturligt att vara orädd.. Konstigt.. Jag har åkt av både hit och dit, gått omkull och gjort kullerbytta med häst men ändå blir jag inte rädd. Sen har jag varit med om att de finns yngre ryttare som är lite väl våghalsiga och provar på allt möjligt men åker av ordentligt en gång och blir rädd efter de..

En annan jag känner har aldrig ramlat av men sett så många andra göra de att hon är rädd för den sakens skull. Jag vet inte om de är bra eller dåligt att vara orädd, lite mittemellan är nog bäst ;)

Svar: Det är nog sant. Jag vill vara sunt orädd helt enkelt =) Lite självbevarelsedrift är väl alltid bra att ha, men jag har nog fått lite för höga doser ^^
Trinnie


http://Gellisiriol.bloggplatsen.se 2013-01-08 | 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0