slide show

Sova!

Li

Hej!
Är Cortega det fina stoet ni köpte förra året? Hon som blev halt? Vore kul om du kunde berätta mer om henne, varför hon inte gillar att bli borstad, rids hon m.m. Jag kanske har missat nåt inlägg om henne. Roligt att läsa mer specifikt om varje häst tycker jag. Tack för en bra o personlig blogg!

Svar: tack för tipset! =) Jag kan absolut skriva lite mer om Cortega. Det är tyvärr inte bra med henne... :/ Hon har gamla skador som vi inte fick veta ngt om när vi köpte henne så vi får se hur det hela går.... Vi ska till klinik snart och kolla om det blev någon förbättring sen förra gången men de är inte helt hoppfulla tyvärr... Men kommer skriva mer om henne också =) Kram!
Trinnie

2013-04-25 | 08:00:31
Thea

Ha en bra torsdag!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea


http://theas.webblogg.se 2013-04-25 | 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0