slide show

Lite history - Teodor

Linnea

Det är super kul när du lägger upp historier om hästarna ni har. Mer sådant! (Y)

Svar: Ska försöka med det ;)
Trinnie

2013-04-20 | 21:20:33
Tina

En av mina favoriter hos er. Han har gjort massor för mig och lärt mig massor och mitt hjärta klappar lite extra för honom <3

amanda

Teodor <3

2013-04-21 | 19:05:35
Anonym

Haha! Nej för sjutton, min första avkastning skedde på Teddy. Första gången jag skulle galoppera i backen efter stora stenen dessutom, vilken mardröm. Vägrade galoppera i flera veckor tills din mamma helt sonika kommenderade "GAAAAALOOOOOPPPPPP" i paddocken och Aragorn reflexmässigt körde på. Sen var den rädslan historia.

Svar: hahaha xD vad rolig! =) Vem är det som skriver?? :D Det står bara Anonym
Trinnie

2013-04-23 | 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0