slide show

Jag är anmäld!

Tina

HEJ! Hörde att hoppningen skulle hållas i Tosseryd, hos Felicia Brundin är det va som äger ridhuset? Vilket datum? Följer gärna med om jag kan =)
Kram Kram

Svar: Hoppningen? Brämhultshoppet? Är inte det på Ymer eller ngt sånt? Du får gärna följa med =)
Trinnie

Theresa

Riktigt som Tina säger, Brämhultshoppet är från och med i år flyttat till Tosseryd och Brundins gård. Väldigt kul då det blir en riktigt fin hinderpark för en lokaltävling.
=) // Theresa

Svar: ok! =) Ja, det var trevliga hinder när jag hoppade där sist! =) Roligt ^^
Trinnie


http://TheresaL.blogg.se 2013-04-21 | 20:40:43
Tuuli Elmgren

Nu är veckans blogg avslutad, kolla om du vann och var gärna med igen! Missa inte chansen att synas inför 250+ unika läsare...

http://londonryttaren.se/2013/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-2-3.html#comment


http://tuulielmgren.blogg.se/ 2013-04-21 | 21:10:13
Tina

Hoppningen tror jag skulle vara i Tosseryd...om jag fattade rätt när jag var och provred idag. Men kolla upp det så att jag inte lurar dig =)

Svar: Det står nog, får väl läsa lite noggrannare ;) Tack för att du sa det i alla fall =)
Trinnie

Madeleine

Om du inte känner dig redo att starta 95cm i 2 faser så kan du ju anmäla till avd B istället och tar det som en CR. Det gjorde jag med Pheli dom första tävlingar förra året. Det kostar mindre dessutom. :-)

Svar: Sant =) Känner inte att det är de två faserna som skrämmer bort mig. Det är oxrarna i vilken fas de än må tänkas komma i ;) Behöver bara förbereda mig lite mentalt på det först ;) haha!
Trinnie

2013-04-22 | 08:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0