slide show

Har ett inlägg...

Anna

Den där känslan känner jag allt för väl igen... Hur ska jag skriva utan att det ska bli ett världskrig ( det kanske det redan är?) .Samtidigt vill man ju kunna skriva direkt från hjärtat utan att försköna på sin egen blogg... Mina tankar och.mina ord...

Har man svårt att förstå skrivna / omtalade regler får man prata det språk som vederbörande förstår... Tillträdesförbud? Plånboken ? ( brukar vara väldigt effektiv)
Önskar dig lycka till :-)

Svar: tack! =) ja, det är riktigt svårt och när man har skrivit ett inlägg där hälften är svärord och ilskan bara pyser ut överallt och när man till slut inser att det är ingen idé/till ingen nytta att posta. Det är svårt. Precis som du säger, man vill inte gärna försköna heller, utan berätta hur det verkligen är i ens liv =)

Dessutom skönt att ventilera på det sättet tycker jag ;)
Trinnie


http://obergs.blogg.se 2013-04-20 | 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0