slide show

Protokoll från dressyrtävlingen LA med Oudegat

Johanna

Varför skulle det vara något fel med att ge sig själv bra förutsättningar? Nu kanske jag har lite taskig inblick och är väll lite privathästtänkande, men ändå?

Svar: Håller med. Vem rider inte den häst som egentligen ger störst chans till framgång och som matchar bäst? Men folk stör sig visst på det.... Blir så trött på det bara... -.-Fick höra att en ganska nära vän kläckt den kommentaren en av de första gångerna jag red Oudega på tävling. Fult...
Trinnie

Tina

Ha ha ha...jag förstår inte varför inte jag får bra poäng när jag rider Lufsen...Måste ha något med ryttaren att göra och inte häste ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0