slide show

Rainy Monday

Jonna

Åh, vad fin! Är det en nykomling eller? =)

Apropå så har jag lite undringar om Tokarp, för jag funderar på att prova att rida hos er då jag inte trivs där jag är nu. Vill du att det sker via hemsidan eller kan jag ta kontakt via Facebook eller liknande? :)

Svar: En av de nyaste =) Kul att du vill testa hos oss! =) Gör så att du går med i Stall Tokarps gruppsida på FB och sedan kan du slänga iväg ett mail med lite grann om hur mycket du ridit och vilka dagar som ev. passar bra osv =)
Kan ju passa på att tipsa om att Linn Olsson kommer till oss V.51 också om du vill komma på det. Det är en måndag kl. 18.
Trinnie


http://www.ryttarjonna.blogg.se 2012-12-07 | 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0