slide show

När vi ändå håller på..

Petra

Kanske inte ska nämna för mycket öppet men du har troligtvis redan Sett de hon skrev öppet på min logg på Facebook? Hon ansåg en massa saker som jag inte höll med om, blev en diskussion vilket hon inte tyckte om då hon blev knäppt på näsan. Skulle väl hämnas (människan är 57 år, mogen?? Knappast) och skrev på min Facebook öppet, saker som är glömda och begravda och hennes egna val men ville väl trycka till mig. Får sms om att jag ska lägga ner skitsnacket om henne fast de är hon som dragit sig ner i skiten själv och blabla. Nu är jag portad från hennes gård ;) gården där min mamma har sin häst uppstallad ;)

Svar: Låter ju heeelt sjukt :S herregud....
Trinnie


http://Gellisiriol.bloggplatsen.se 2012-11-20 | 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0