slide show

Man förstår bara om man är där

petra

Jag har samma problem :( jag äter alldeles för mycket skit och skulle jag sluta hade jag rasat i vik. Jag måste köpa godis Varje dag även om jag egentligen inte är sugen på de! Jag kan inte handla nödvändiga saker utan att godis är med, helt sjukt. Tänker "nej idag ska jag inte köpa något" men vad händer i slutändan ändå? :(


http://petrajosefsson.WordPress.com 2012-05-24 | 16:11:24
Emmelie

Jag läste detta inlägget och blev både glad och ledsen.

Jag är ledsen för din skull att du har det så här,men glad över att veta att det finns fler som har samma problem som mig!!!

Jag har aldrig varit så stor som jag är nu och mår verkligen skitdåligt över det.

Jag har exakt samma känslor som du har skrivit om och vet exakt vad du går igenom.

Men vad fan gör man?...

Jag har haft det här beteendet så länge jag kan minnas och alltid kämpat med att bli av med det.Och även kilona som läggs på år efter år.

Skönt att veta att jag inte är ensam.

Kanske finns nån grupp på facebook:P

/Emmelie(Picasso)

2012-06-01 | 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0