slide show

Ledsen, köper det inte.

petra

Håller med, jag anser att man ska förbereda hästen från början, är den med på noterna och välhanterad så litar den förhoppningsvis på ledaren. Sen förstår jag inte vad ett inridningsprojekt gör där överhuvudtaget...att sitta upp på hästen kan man göra olika fort men själva inridningen tar ju sjukt mycket längre tid än vad dem kan förekomma på två veckor... Hade gett platsen till en annan som behöver den mer. Inridare finns överallt ;-)


http://petrajosefsson.WordPress.com 2012-03-05 | 17:08:24
Me

Susanne Gilen är en av de bästa hästutbildarna vi har i Sverige. Att se henne visa fram hästarna på t.ex. Flyingeveckan är en fröjd. Tänk på att allt är säkert tillrättalagt för tv. Dessutom besitter Susanne en enorm kompetens och det är inte alls säkert att hon gjort likadant med en annan häst. Med detta vill jag inte säga att du har fel med ditt inlägg, men det är ju aldrig svart eller vitt med hästar :)

2012-03-05 | 22:31:43
Myran

sv: Tror absolut inte att hon är inkompetent, men jag förstår fortfarande inte varför man lägger på sadel i box tex på någon häst. Jag förstår inte heller varför denna överdrivna försiktighet som jag tycker är för mycket.(absolut misstolkningsbart mening, jag hör det själv..) Men självklart finns det olika vägar att gå. och klart att det är tv och hela grejen, men köper det ändå inte. =)


http://trinnie.blogg.se/ 2012-03-05 | 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0