slide show

Mitt och Decibels problem just nu

Jessica

Om du visste vad skönt det är att se att det inte går perfekt för alla andra ;) , som jag av någon anledning alltid tror. Skulle bli jätte glad om du någon dag har tid och lust att ta dig ut till sandhult för att titta till mig och udina. Skulle vara bra att se om det går framåt eller bakåt för oss. Faktiskt lagt mest tid på att få ner henne i vikt. Mycket skogsridning med galopp. Har ridit några gånger för en tjej med, funkat ok.
Ha de =)

Svar: Ja, det är faktiskt rätt skönt när man märker att man inte är ensam om det.. jobbigt nog som det är :P Jo, det kan jag säkert. =) Går på semester nu i Juli men annars inga problem. Pratade om dressyrspecialen också och det är nog inga problem. Tror att det kommer bli en ny också. En del andra som var lite på. =) Ha det! =)
Trinnie

2012-06-30 | 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0