slide show

"Jag har hoppat 115 cm" - ÅSIKT!

petra

Word! Jag blir så irriterad på såna haha, dock har man även varit där själv men de är när man får bra resultat på bana man kan gå vidare :)


http://petrajosefsson.WordPress.com 2012-07-17 | 12:56:40
Sara

Jag håller med dig helt, så sant!

Svar: :D
Trinnie


http://tokarnapatokarp.blogg.se 2012-07-17 | 13:04:33
Nelly

Bra skrivet! :) Jag anser att höjden inte spelar någon som helst roll, utan att det hänger på tekniken - hellre 20cm och fin, bra teknik än 1.30cm och en urdålig teknik!

Svar: Tack! Eller hur! =)
Trinnie


http://justanothermortal.blogg.se/ 2012-07-17 | 17:54:51
Mony

5,5an?

Svar: En bom på 2,5 m till ett litet kryss och sedan 5,5 m till huvudhindret. Trav in =) Väldigt bra för att stärka självförtroende om man rider såpass bra att man kan travhoppa utan problem =)
Trinnie


http://xdonatello.blogspot.com 2012-07-17 | 19:00:25
Jessica

Bra skrivit där =)

Svar: Tack så mycket! :D
Trinnie

2012-07-17 | 19:01:24
Tina

Tänk vad du är klok :)
Saknar er och ridningen massor <3

Svar: HAHA, det vet jag inte men tack Tina! =) <3 Jag tror man blir rätt klok runt hästar ^^ Det drar snart igång igen! =) Vi ses snart. Kramar!
Trinnie

Anonym

Superbra text verkligen!
men en synpunkt har jag, (du ville höra våra tankar kring detta så här kommer min) jag tycker du får det att låta som att barn inte kan ha eller överhuvudtaget har kontroll över sin ridning och vet själv vilken nivå man är på. Om man känner själv att man går i en grupp på ridskolan som är för lätt, alltså vet själv vilken nivå man är på (och i detta fall, vilka höjder man klarar av på ett bra sätt) tycker jag att man KAN ta och "pusha" lite -->om man jobbat och känner sig säker tycker jag det nt är något problem med att börja lära känna högre höjder och börja jobba där också.
Men verkligen bra text annars! :D

Svar: Det skriver jag också som Du kanske läst =) Men det får aldrig någonsin bli på bekostnad av hästen. Vilket inte många tänker på. Vem är det som skriver förresten? =)
Myran

2015-11-10 | 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0