slide show

Hästplanering =)

Petra

Hoppas du kan ta denna kommentaren rätt för menar inget tyket eller så, är bara nyfiken ;) hur lägger ni upp eran lektionsplanering? Hur ofta rider ni ut, hoppar, dressyr, teori osv? Finns de grupper där man kan välja bort uteritt eller ingår de i alla grupper?



jag menar, jag som har egen häst kanske inte uppskattar att betala för att rida ut...sen förstår jag att ni vill att era lektionshästar ska få variation och att de finns dem elever som älskar uteritter men ja, du kan väl skriva ett inlägg om hur ni tänker? :)



Sen tycker jag de är häftigt att ni haft uteridning i flera år och att dem som börjar rida hos er är väl medvetna om hur ni gör på just tokarp men ja, hoppas du förstår min fråga :)


http://petrajosefsson.blogg.se.se 2012-01-30 | 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0