slide show

Outbildad ridlärare?

Veronika

Inga papper eller intyg i världen kan bevisa den otroliga kunskap, kompetens och fingertoppskänsla du och Lena besitter.

Kram

Svar: Gud vad gullig du är! <3 Tack! :D Det värmer verkligen! =)
Trinnie

2012-12-13 | 15:36:03
Petra

Bra, stå på dig! Till och med jag har hållt i lektioner hehe. Förresten är det ändå dem som betalar för lektion som ska bestämma vad som är bra eller inte. Du tvingar direkt ingen att rida för dig eller hur..

.. Som ett exempel min mor tränade för en A-tränare på hennes häst i hoppning och jag satt på läktaren och tänkte vad sjutton håller dem på med? Wilda som är het behöver en speciell ridning vilket både jag och min mor lärt oss i praktiken men den här tränaren sa till min mor att rida på ett helt annat sätt och de blev ju kaos. Sen tränade jag samma häst för en annan tränare som "bara" var unghästberidare eller vad de heter men ridit mängder av olika hästar och var så grymt bra på att sätta hjälpen till mig och Wilda som ekipage!

Svar: Precis =) Sen klart det finns bra tränare med papper också, men det är så satans svenskt att säga att man måste ha det.. Blir så trött..
Trinnie


http://Gellisiriol.bloggplatsen.se 2012-12-13 | 15:48:16
Madeleine

Hajjerna är jättebra. Här inte läst artikeln men vi har varit där flera gånger och tränat både för Lotta själv och Victoria. Riktigt bra bana där. Och det är ju faktiskt flera utbildade tillgänglig där också om man nu vill träna för en med licens/ andra papper.

Svar: Jaså? Då har alla andra missat det som skrivit om outbildade på HIPPSON. jag bryr mig inte. Jag har som sagt ridit för massa utan papper på utbildning som vart jättebra =) Jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att ta mig dit =)
Trinnie

2012-12-14 | 07:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0