slide show

HJÄLP MIG!

sandra

Tycker inte att din blogg verkar specellt rörig. Lätt att det blir det om man har många bollar i luften och rider många hästar osv, men tycker du sköter det ganska snyggt :) Det ända är väll att för nya läsare är det svårt att veta om det är din egen häst eller ridskolehästar eller så om du skriver om en specifik häst :)

Svar: Tack så jättemycket för hjälpen! Skickar en kommentar när jag skrivit om din blogg ^^
Trinnie


http://ms.weride.se/ 2012-12-10 | 10:27:06
Clara

Själv läser jag ju inte din blogg så har inte riktigt koll på dig och ditt sätt att skriva, men kikade igenom lite och den verkar jättretrevlig! Jag tycker dock att det blir lite rörigt när man blandar flera ämnen, till exempel när du skriver om icke-häst relaterade saker, men det är ju bara en smaksak :)
sen är det ju såklart svårt att hålla koll på 36 hästar, om du har några särskilda du jobbar med mer kanske fokus bör ligga på dom, och ha med de andra hästarna som "biroller" i inläggen så att säga haha :) Jag tycker själv att min egen blogg är lite rörig när jag skriver om mina 4 jag jobbar med, och Sara som jag bloggar tillsammans med har sina 3 hon också, hade vi haft fler hade det nog blivit klurigt för läsarna att hålla koll haha ;)

men det verkar ju som att Decibel, hästen på headern, är lite mer "huvudperson", så det kanske är det du ska fokusera på? :)
Däremot inlägg som "gamla vinterbilder" är ju alltid härligt! :D
Hoppas du lyckas klura ut hur du vill göra, här fick du ltie åsikter från mig i vart fall!
Kram :)

Svar: Tack så jättemycket för tipsen =) Mycket bra saker som jag ska tänka lite extra på =)
Trinnie


http://tvistirni.webblogg.se/ 2012-12-10 | 10:34:21
Cia

Hejsan,
Nejdå jag tycker att du får till det görbra.
Håller dock med föregående att du kanske skulle skriva "min egen" när du skriver om DIN häst. och kanske 2skolhästen" om du skriver om ridskolehäst.
Själv har jag ju inte all så många olika hästar att skriva om och tycker att det kan bli rörigt imellanåt.
Gillar dim blogg, tycker att den är Charmig och trevlig.
Du har ju delat upp allt så bra i olika kategorier och det gillar jag.

Ha det gott och stressa inte ihjäl dig före jul <3

mvh
Cia & Winston

Svar: Tack så mycket! :D Ja, så kan man ju göra. Det ska jag anamma! =) Ta det lugnt själv i jul ^^
Trinnie

Johanna

Aldrig tyckt att det har varit rörigt...
Visst, många hästar resulterar i en del namn, men vad spelar eg namnen för roll? Jag läser inte din blogg för att lära känna era hästar vid namn. Jag tycker man kan anpassa en situation eller hästtyp till något man träffar på senare själv utan att fokusera på individen . Om man tycker den är rörig eller inte beror kanske på varför man läser den...

Svar: Sant. Aldrig tänkt så faktiskt själv :P
Trinnie

2012-12-10 | 11:25:22
Petra

Jag kan tro att de blir svårt att hänga med om man som ny läsare börjar läsa. Dock finns det roliga och mindre roliga inlägg precis som hos alla bloggare så då hoppar jag bara över de och läser vidare vilket jag tror andra gör också om man inte hänger med. Jag tycker det är roligt att läsa om alla dem andra hästarna, deras historia och hur ni fått tillbaka livsglädjen till dem. Men sen har jag också följt din blogg ganska länge ;)


http://Gellisiriol.bloggplatsen.se 2012-12-10 | 11:53:23
Elaine

Jag läser alltid din blogg (och alla de andra 40+ bloggarna jag följer) från min RSS-läsare, så jag är aldrig inne här på sidan förutom de ytterst få gånger jag kommenterar inlägg. Jag ser alltså aldrig kategorier, headers eller nya färgscheman. Rubriker, text och bilder är allt jag ser, och allt jag behöver se för att kunna ta till mig en blogg.

Jag tycker inte att den är rörig, men däremot känns den lite kluven. Det är en hel del privata inlägg, dieter/hemmakvällar och dylikt, och å andra sidan väldigt mycket jobb, som dagsschema i stallet, lektioner och liknande. Det är inte nödvändigtvis något dåligt, men det är så jag uppfattar din blogg.

Kanske är det just den blandningen du vill åt, istället för en väldigt yrkes-/träningsinriktad blogg alt. helt privat med dina egna hästar och din fritid. Om det är detta du är ute efter, då har du träffat helt rätt!

Men tänk inte på alla hästnamnen, det tror jag inte uppfattas som rörigt. :)

Svar: Tack! :D
Trinnie


http://fru-em.se 2012-12-10 | 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0