slide show

Du vet alltså hur mitt liv ser ut?

Tina

Jättebra inlägg! Jag förstår inte riktigt vad det är för konstiga kommentarer du får. Jag måste faktiskt säga att en av anledningarna till att jag faktiskt valde er för Felicia (trots att hon slutat nu på grund av bristande intresse) var för att jag tyckte att ni hade en sund inställning till hästar och allt vad det handlar om. Hon har provat att rida på både Borås Ridhus och i Länghem, men där är det verkligen Ridhus om du förstår vad jag menar. Och jag STORTRIVS hos er.
Sen måste jag faktistk också berätta en sak och det är att min kompis har varit i kontakt med er på grund av hennes dotters häst. Anledningen till att hon tog kontakt med er var på grund av att hon har hört att hästar som har lite "problem", får en chans hos er och hon vill att hennes häst ska få det bra. Visst är det skönt att höra?!
Vi som rider hos er vet vilket fantastiskt arbete ni gör. Oavsett om du eller/och Lena inte är på toppen en dag gör ni ändå det bästa av situationen.
Blev ett riktigt långt inlägg....Men ska bli skoj att träffa dig =)
Kram

Svar: Vad gullig du är Tina =) Det värmer. Kommer du ihåg vad det var för en häst? Var det nyss?? =) Ha det toppen! Kramar!
Trinnie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0