slide show

Serier!

Hanna

shit duär duktig! :D


http://dailyhorses.blogg.se/ 2011-09-19 | 19:27:15
andrea

Hej. Jag undrar om du inte kan skriva lite om vad serierna handlar om. Du har inte funderat på att skicka in till min häst och få dom publicerade.jättefina bilder(-:

Svar: Hej! Tack så jättemycket! Dessa serier som jag pratade om i detta inlägget är från innan jag blev utbildad serietecknare vilket också betyder att de innehåller en del grejer som måste redigeras för att passa i en tidning. Håller på med en serie nu som jag hoppas ska kunna publiceras i MinHäst när den här klar. =) De handlar om lite olika saker. Den med de bockande hästarna handlar om en indian som får ett lite annorlunda öde som självklart är hästrelaterat, den översta bilden kommer från en hästs liv som är helt verklighetsförankrad, bilden längst ner kommer också från en serie direkt ur verkligheten. =)
Myran

2015-08-18 | 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0