slide show

Starkström och beckmörker..

Jossan

sv: Mja, jag red på ridskola i allroundsadlar och ja - det är därför jag har min starka uppfattning om att de är hemska ;) Alla passade hästarna, de var av olika märken och storlekar så det har inte med det att göra heller. En häst hade hoppsadel, något som vad gudomligt att rida i om man vart tvungen att kämpa i de hemska allroundsadlarna. Därför var den första sadeln jag köpte när jag själv skaffade häst en hoppsadel, fastän att jag är dressyrryttare - men har man en bockande unghäst så sitter man gärna inte i en dressyrsadel och grund utbildar. Finns säker de som gillar sina allroundsadlar, men jag har aldrig sett någon hamna korrekt balans i en utan att behöva kämpa emot.


http://www.dressyrnissen.se 2011-10-18 | 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0