slide show

Fått svar ang. min käke

Therese

Har samma problem. Du kommer antagligen få en bettskena och möjligen diklofenak för inflamationen. Knäppandet kan de inte göra något åt ._.

2011-10-20 | 12:44:05
Myran

uscha.. Fast det knäpper inte, det smäller. På riktigt.. Och bettskena lär inte funka för jag kommer inte få in den i munnen xD Kan ju knappt öppna munnen för att käka och borsta tänderna -.-


http://trinnie.blogg.se/ 2011-10-20 | 12:48:13
Therese

Det låter som att du har exakt samma som mig faktiskt! xP

Jag fick världens fetaste bettskena som jag inte ens kan använda för jag får kvävningskänslor av den. Den ska förhindra inflamationer och se till så att "gummibanden" i käklederna inte töjer sig mer och den ska dessutom hålla min käke på plats.

Men jag har ett fint bett i alla fall sa de, det enda positiva med min mun! ;)

2011-10-20 | 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0