slide show

Attityd?

Sandra

Jag håller faktiskt med dig, och jag antar väll att jag kritiserar mig själv också då .. Får väll erkänna på att jag inte tänker så mkt på mig själv när jag bloggar :s Ska nog börja göra det, kanske kan bli intressantare inlägg?


http://ridingforjoy.blogg.se/ 2011-10-07 | 22:11:46
Nina

Härligt med en riktigt hästblogg! :)



Och jag håller med. Många fokuserar nog på hästen och tänker mindre på sig själv. Man ger inte alltid så tydliga signaler, eller så ger man ibland dubbla signaler.

Jag har länge haft problem med skänkelvikning, men alltid vetat att problemet ligger hos mig. Oh det är bara för nåt år sen som jag faktiskt insett att jag är sned i böckenet. Inte riktigt ordnat till det än, men när jag sitter på en häst känner jag inte högra sittbenet lika mycket som vänstra, och högra benet är någon cm längre bak än det vänstra. Inte konstigt att jag inte sitter helt rätt då när jag ska göra skänkelvikning för höger skänkel.

Men det finns säkert dom som skulle skylla på hästen istället


http://traumerin.blogg.se/ 2011-12-04 | 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0