slide show

Bloggtorka

Alexandra Alexandersson

Jag tror att, om man inte bara vill ha en blogg för familj och vänner utan även läsare men ej känner, så är det bäst att skaffa sig en nisch. Jag satsar ju på illustration/konst-nisch på bloggen men släpper igenom lite vardag också ibland. Det viktiga är ju att hålla sig till sitt tema till största del, för då brukar läsare ha lättare att komma ihåg bloggen och komma tillbaka :)


http://konstigness.blogspot.com 2011-05-19 | 13:18:22
hanna =)

jag vill läsa om mer hästar :P

2011-05-19 | 14:36:15
Tuva

Jag tycker att du kan satsa mer på hästar och konst, men det ska jag väl egentligen inte säga så mycket om eftersom det är det och fotning som jag tycker är väldigt intressant! ;P



Kanske dela med dig av det du kan och lär ut som ridlärare? ^^ Olika bra övningar, små tips m.m.?

Skulle säkert vara jätteuppskattat. :>


http://tuvat.blogg.se/ 2011-05-19 | 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0