slide show

Vår preliminära tävlingstermin på Tokarp!

Mony

Jag hoppas på att jag ska kunna vara med på någon utav dem, kommer i vilket fall troligen dit och kollar, det är ju alltid kul när det är tävlingar på g! (:

Har hört att folk i almenhet gillar att få respons på saker och ting så jag tänkte att du/ni/tokarp också vill det!

Så, lite spontat, ett plus, en fråga och ett minus/fråga:

+ Det är kul att ni anordnar tävlingar oftare nu än förr, 1-2/månad är ett stort plus! :D (Jag ska försöka att våga starta i min första dressyrtävling med Donatello^^)

? Vart tog fikabordet vägen? Förr kunde man ju alltid köpa fika, det kanske går fortfarande? Jag kanske bara har missat det de senaste gångerna jag varit på era tävlingar? (:

- Vad hände med "tävlingskänslan"? För några år sedan kommer jag ihåg att det var putsdag före tävlingen, man hjälptes åt och gjorde iordning all utrustning till hästarna, vissa tvättade rent leriga hästar och så vidare. På tävlingsdagen stod många och ryktade, knoppade, putsade skor och stövlar osv. Sist jag var där var det hästar med lera i manen, smutsiga ridbyxor, ingen dekoration vid hindrena(typ blommor) med mera.(Ett litet plus till: att ni inte har krav på vita ridbyxor och sådant, men ren kan man väl vara? ^^)

Ha det fint!


http://xshangol.blogspot.com 2011-07-23 | 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0