slide show

Ridövning - Dressyr - Ugglan

filippa

Mini-intervju till Filippa



fullständigt namn: Filippa Emelie Lundh

Ålder: 14 idag! :D

blogg: http://tokarnapatokarp.blogg.se

Favorithäst: Men hallå? Pyro såklart! :D

Hur länge har du ridit? 7 år

har du någon egen häst? nope ;) Men typ medryttarhästsar när jag hinner :)

På vilket sätt rider du? (på lektion, egen häst, foderhäst etc) Rider lektion på måndagar, tisdagar leddarridning (oftast) varannan fredag hoppspecial, lördagar leddaridning :) Sen har jag även fått den underbara chansen att rida in och utbilda Pyro och Camaro, som jag gjort varje dag det senaste :) tack :D

Favoritstall: Tokarp ofc :)



Antingen eller…

Häst/ponny måste säga ponny :)

Paddock/manege paddock

uteritt/träning beror lite på :)

Hoppning/dressyr hopp ;)

Kallblod/Varmblod allt möjligt!

Teknikhoppning/höjdhoppning teknik, men när det går bra är det kul med höjder :)

Barbacka/sadel barbacka, lätt!

Schabrak/Vojlock schabrak

Skimmel/Svart svart :)



Du har ordet att säga vad du vill; Pyro är bäst! Och jag tackar er för att jag får vara med honom :)


http://tokarnapatokarp.blogg.se/ 2011-07-09 | 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0