slide show

Longering och motivationsproblem

Josse

Tycker ändå man måste kunna få äta och unna sig allt fast med måtta :) Jag skulle aldrig klara av börbud, då känns det som jag vill ha det hela tiden.

Gillar din blogg förresten:) Kul att följa dig vad du hittar på i livet. Kram Josse

2011-01-25 | 23:19:00
Myran

Roligt att du tycker det är kul att följa :P Det dumma är att det funkar inte om jag inte har totalförbud. Är dum nog att snirkla mig runt det så jag äter till slut lika mycket godis som vanligt xD

Kändes som jag ville ha godis hela tiden. I två veckor. Efter det har jag egentligen inte vart så sugen. :) Kram!


http://trinnie.blogg.se/ 2011-01-26 | 02:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0