slide show

Guide till att handla på fredagar

Josse

Speciellt inte när det är lönefredag heller;)

2011-02-25 | 19:52:47
lena

jag säger bara; ica kvantum;) fast frågan är väl hur länge den affären finns kvar eftersom tydligen alla åker ngn annan stans och handlar..

vad händer när city gross öppnar i borås? ska man skynda sig att handla där man tror det finns nedläggningsrisk?

Myran, du är rolig. det har du nog ärvt av din morfar..

<3

mamma

2011-02-25 | 20:43:31
Myran

josse; ne precis ;) Lön = Kaos. det vet alla ;)



Mamma; kände mig lagon sarkastisk för att göra detta inlägg ;) Det roligaste av allt är att det är sant xD jag fick onda ögat av väldigt många personer när jag handlade idag xD


http://trinnie.blogg.se/ 2011-02-25 | 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0