slide show

Mitt i dagen

Lena

Bra inlägg, tycker jag. Det vore verkligen super att finna ett sätt som fungerar :)

Svar: Ja, eller hur. Är väldigt öppen för förslag
Myran

2013-09-16 | 16:10:31
Mony

Jag tror att det är många som rider på ridskola för att det är en hobby, man vill inte bli bäst utan bara rida för att det är kul och då tror jag att hippologin inte alls känns så rolig. Man får ju inte rida. Allt hänger ju på vilka mål man har som hästmänniska och varför man har valt att börja rida.

Jag tyckte egentligen inte heller att hippologin var så rolig, hade nog uppskattat den mer idag. Dock uppskattar jag att jag gick på alla hippologilektioner, annars hade jag nog inte ha en häst idag.
Lektionerna var bra och lärorika, samtidigt som vi hade ganska roligt ihop under hippologin. Det var nog bara "besvikelsen" över att man inte fick rida som gjorde att motivationen dalade lite.

Jag vet inte hur man skulle kunna göra det bättre(och jag vet framförallt inte hur era teoretiska lektioner ser ut idag) men jag tror att alla behöver ha egna mål om vad de vill lära sig i teorin. Sen har jag sett att en del skriver på fb att de tar med fika till gruppen och jag tänker att det låter ju hur mysigt som helst. Fika lite, prata lite och lära sig saker. Det måste ju vara ett hållbart koncept ;)

Sen kan jag inte förstå( det kan bero på att jag är lite snål) hur man kan skippa en lektion som redan är betald och ljuga om orsaken till varför man inte är där haha. Hoppas att det löser sig :)


Svar: Tack! =)
Myran


http://monyharnesund.blogspot.com 2013-09-16 | 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0