slide show

Lycka

Linda Skog

Jag såg månen när jag var på väg hem från stallet. Kommenterade det för min kompis och vi konstaterade att den var riktigt fin.

2013-09-19 | 22:00:25
Lena

Åh, Myran, du har så rätt <3. Vi har det så bra så man fattar det knappt. Att ha de möjligheterna vi har är få förunnat och vad mer är - att få det stora privilegiet att få jobba tillsammans som vi gör , det är mer värdefullt för mig än vad som går att uttrycka.

Svar: <3
Myran

2013-09-20 | 07:22:31
Lena

Glömde nästan.. jag fullkomligt älskar den bilden. Har alltid gjort. Den är så fin.

Svar: Jag vet ;) Får göra en uppgradering av den i lite bättre teknik ;)
Myran

2013-09-20 | 07:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0