slide show

Hopp eller Dressyrblogg?

Anna

Du slår huvudet på spiken! :-) så hör är hästvärlden... Mycket snack o lite verkstad.... Men alla är världsmästare. Det här är förmodligen anledningen till att jag inte ser tä. vlandet som någonting roligt. Jag verkar mer oroa mig för vad folk säger på läktaren än att koncentrera mig på uppgiften. Jag VEThur det snackas och det är så jävlars trist. Antingen om hästen att den är si eller så eller att ryttaren inte gör den fina hästen rättvisa. Samtidigt står man där och undrar varför de inte tävlar eller sitter där och dömer på tävlingen.
Min blogg är mer en skogsmulle-blogg och med en lätt utfyllnad av det vanliga livet... Det liv man behöver för att ha råd med denna extremt kostsamma hobby :-)

Svar: Eller hur! Det går inte att duga i hästvärlden! Inte bland alla snackisar. Antar att det bara är att köra sitt race och ha ett gäng goa människor till hjälp helt enkelt =) Tycker mycket om din blogg! =)
Trinnie


http://obergs.blogg.se 2013-03-31 | 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0