slide show

Du vet att du får det här om Du rider på stall Tokarp

Lena

Återigen - kunde inte sagt det bättre själv.
Jag är väldigt stolt - både över vår fina ridskola och min fantastiska dotter.

Svar: Tack mamma =) Och det ska bli ännu bättre! :D Stor puss och kram! =)
Myran

2014-11-11 | 10:30:00
Nikki

HALLELULJA!!! Blev alldeles gråtfärdig av detta inlägg, det är såååå underbart att läsa! Varför kan inte alla ridskolor vara såhär?? Finns en anledning att jag ogillar ridskolor generellt, men flyttar jag hem till Sverige igen så ska jag börja rida hos er. Kram från Italien (jobbar som ryttare)

Svar: Nämen gud, nu blir jag alldeles gråtmild <3Jag tror inte du förstår hur mycket en sån här kommentar betyder. TACK rakt från mitt hjärta! Så roligt att höra! :D
Myran


http://www.eu-riders.se 2014-11-11 | 13:54:03
Amanda Niclasson

Underbara bilder, så härligt ljus!

Svar: Tack så mycket! =)
Myran


http://femtiotrekvm.blogg.se/ 2014-11-12 | 20:49:46
Annster

Härligt! :)


http://annster.se 2014-11-13 | 23:07:43
Josefine ♔

Herrejäklar säger jag bara!! Låter som ett helt fantastiskt ställe! Och det är absolut INGET du inte ska skryta om eller vara rädd att berätta om! För det verkar ju vara värt varenda ord :D Vart ligger Tokarp? :D

Svar: sånna här kommentarer värmer verkligen! Vårt stall och ridskola ligger så nära mitt hjärta så det betyder allt att ni tycker att det verkar vara ett sunt tänk! Jag tycker det och står för det =) Tokarp ligger i Borås =)
Myran


http://jlandgrens.se/ 2014-11-13 | 23:21:05
Robex Lundgren

finna bilder

Svar: tack så mycket! =)
Myran


http://ghgumman.blogg.se/ 2014-11-13 | 23:33:11
Josefine ♔

Jaha okej! :D detta ställe ska jag absolut lägga på minnet för framtiden! :D

Svar: Vet inte riktigt vart du bor men du är välkommen att hälsa på =) Hade vart kul att träffa någon genom bloggen :P
Myran


http://jlandgrens.se/ 2014-11-15 | 15:04:20
Josefine ♔

Jag bor i Strömstad! Men går sista året på gymnasiet och ska väl antagligen fortsätta plugget med en gång (om allt går som jag tänkt mig haha) och då har Borås faktiskt varit en liten tanke att förflytta sig till ;) Och då jag är hästägare osv så är det ganska självklart för mig att det ska följa med om jag förflyttar mig haha ;D

Svar: Ah vad roligt! =) Om du kommer hit får du hälsa på helt enkelt =)
Myran


http://jlandgrens.se/ 2014-11-16 | 22:22:45
Johanna

Väl formulerad sanning!!

Svar: Tack Frasse! :D <3
Myran

2014-11-17 | 15:43:44
Ingemar Hallberg

Härligt inlägg och jag kan bara instämma.

Svar: Åh vad det värmer att höra! Tack Ingemar! =) Du är högt uppskattad av oss ska du veta! =)
Myran

2014-11-17 | 19:48:03
Eva

Vilken fin sida du har gjort!!! Jätteroligt att läsa. Beundrar hur ni arbetar med er hästar. Hade så gärna låtit dottern hos er, tror hon skulle må väldigt bra hos er, i er fina miljö. Synd att ni inte ligger närmare Vänersborg ;-)
Kram!

Svar: Tack för de orden <3 =) Det betyder så mycket! Ja, det kanske är liiite långt från Vänersborg ;) Kram!
Myran

2014-11-17 | 22:13:50
Pernilla Zethraeus

Fantastiskt fin sida - och fantastiskt fin verksamht:-) Va duktiga ni är!

Svar: Tack så mycket! :D Det värmer att höra att du tycker det =)
Myran

2014-11-18 | 15:57:09
Elli

Låter som en helt fantastisk ridskola, och jag grämer mig över att inte bo nära! Jag hade mer än gärna, både ridit hos er själv och låtit döttrarna rida där. Den moral du/ni och sätt att se på hästar har borde vara självklar i varje ridskola!

Svar: Tack! Det värmer =)
Myran


http://ellisdag.blogg.se 2014-11-26 | 00:50:21
Ebba( hästnörd)

så underbara bilder, vill verkligen börja rida hos er :) bor ju i borås så kanske dags :)

Svar: Du är så välkommen! =)
Myran

2015-03-16 | 16:18:11
Margaretha Edqvist

Ni är toppen! Sugen på att komma och hoppträna med min islandskille Ottar igen. Kanske till hösten?

Svar: Du är så välkommen! =)
Myran

2015-05-17 | 21:41:29
Jessica

Ååååh vad lycklig jag blev av att läsa detta, det verkar som om att hästarna har det jättebra!! Jag och en vän var tidigare ägare till Super Jim. Vi var dom första ägarna efter att han gick dåligt på travbanan.
Någon som vet när han kom till er och när han gick bort? Vi har tänkt mycket på honom genom åren och det glädjer mig att han fick sina sista år på ett sånt här fint ställe.

Svar: Dina ord värmer! Jag kommer inte ihåg vilket år han gick bort men vi hade honom inte jättelänge, kanske 4 - 5 år på sin höjd. Jag var lite för liten för att lägga årtal på minnet. Ska fråga min mor, hon kanske har bättre koll ^^
Myran

2015-11-04 | 09:43:06
Hannah

Jag kunde verkligen inte ha valt en bättre ridskola! 💞

Svar: <3
Myran

2015-11-05 | 11:58:36
isa

jag gillar era hästar för ni har snälla och söta hästar jag vill börja rida oss er men mina föräldrar säger att det kostar för mycket pengar för att börja rida. min mormor och lena är kusiner till varan. jag kommer i håg när jag hade mitt kalas oss er när jag fik välja 3 hästar att rida på då valde jag bomben,pyro,tonado dem var så snälla.ni har suveräna hästar.ni har busiga hundar. ni har snälla,söta,busiga,lydiga hästar.

Svar: Vad gullig du är <3 Jag kommer också ihåg när ni hade kalas hos oss! =) Roligt!
Myran

2015-11-15 | 16:43:54
saga

Hej. Jag gillar era hästar.Lena och min mormor Marie är ju kusiner. Om det är Myran som svarar på detta så vet jag att du och min mamma Malin är sysslingar.Tack för att jag fick ha mitt 9års kalas hos er.Jag var jätte glad för det.Jag vill gärna börja rida hos er men mamma och pappa säger att det är för dyrt. Hur mycket kostar det att rida hos er? Hur mycket kostar det per termin? Om ni svarar blir jag jätteglad och helst vill jag få reda på hur mycket det kostar och hur mycket det kostar per termin.

Svar: Hej! Vad roligt att ni tyckte om att ha kalaset hos oss =) Jag kommer ihåg ;) Det kostar 145:-/lektion och det är ungefär 19 - 22 gånger/termin så mellan 2700 - 3000 ca. :)
Myran

2015-11-15 | 16:58:52
Jonas

Eran rid ridskola är verkligen alltså verkligen bäst i värden!
Jag hoppas att jag kommer att rida hos er åtminstone 10år till jag älska verkligen tokarp och hästarna!
Och ni har den besta utbildningen i ridningen man kan få det finns ingen beter ridskola <3

Svar: Vad gullig du är <3 Vi får väl hoppas att du stannar ännu längre än tio år! :D
Myran

2016-07-16 | 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0